Zondag 20 Oktober 2019 – De omgeving van Dénia verkennen.

20 oktober 2019 - Dénia, Spanje

We slapen uit tot 8:30! Dan koffie en een smoothie.
Alles in de reisstand en we rijden naar de bakker om brood te kopen voor vandaag. Iets na 10:00 uur zijn we bij Daniëlle en Martin. Vandaag gaan Martin en Daniëlle iets van de omgeving van Dénia laten zien. Tot nu toe hebben we nog geen plekken gezien in Spanje, waar we van zeggen, Ja, daar willen we wonen!
Maar al na een half uurtje rijden zien we echt prachtige plekken waar we ons zo zouden willen settelen!
Prachtige groene dalen, glooiende heuvels en prachtige dorpjes. Regelmatig zien we bordjes op huizen en percelen, dat ze te koop zijn. Plekken waar we direct zouden willen wonen.
Daniëlle en Martin nemen ons mee naar een dal, waar historische (mini) muurschilderingen zijn. Gelukkig staan er borden met foto’s bij, anders zou je ze niet zien. Ik hoop dat ze op de foto een beetje overkomen.
Vervolgens bezoeken we een druipsteengrot, waar we een leuke rondleiding krijgen. De gids spreekt alleen Spaans, maar we krijgen genoeg mee om het te begrijpen. Bijzonder om dit allemaal te zien!
Na afloop van deze trip is het lunchtijd. We nemen alle spullen mee naar een picknickplek onder de parkeerplaats. Helaas begint het te regenen, nadat we ons net geïnstalleerd hebben. We nemen alles weer mee na de camper en nemen de lunch in de camper. Ook gezellig!
De site-seeing gaat weer verder! We zien prachtige bergen, heuvels en uitnodigende dorpjes. Genoeg plekken om onze woonplek te kiezen!
Aan het eind van de middag zijn we terug bij het huis van Martin en Daniëlle. Daniëlle gaat morgenvroeg heel vroeg naar het vliegveld om haar erg zieke vader in Nederland met een bezoek te verrassen. Daarom nemen we afscheid van Daniëlle en Martin. Bedankt voor het geweldige weekend!
We rijden terug naar het strand van Dénia en parkeren de camper op het strand. Wow, wat een plek en wat een dag! Thea maakt nog een strandwandeling met een prachtige ondergaande zon!
Daniëlle stuurt ons nog een link van een huizen site. We zien een huis wat we wel leuk vinden. Kijk, dit zou ons wel passen ;-) https://www.idealista.com/inmueble/86309612/
Je kan alvast een afspraak maken voor je volgende vakantie!

1. Martin:
    23 oktober 2019
    only ❤
  2. Thea Selten:
    23 oktober 2019
    Lief o wat lief💋
  3. Daan:
    26 oktober 2019
    Geweldige tour! Spanje is en blijft mooi... (Afhankelijk van de omgeving natuurlijk) En het is overal wel ergens 12.00 uur ;) genoten in jullie camper.
  4. Harry Wieldraaijer:
    26 oktober 2019