Zondag 2 Juni 2019 – Van Nettersheim naar Aadorp.

2 juni 2019 - Aadorp, Nederland

Rond 7 uur zijn we vandaag wakker. We kleden ons aan, maken koffie en worden langzaam wakker. Buiten is het al lekker zonnig.
We pakken de laatste spulletjes in, vergrendelen alle kastjes en schakelen de koelkast om van gas naar accuspanning. Nog even een rondje om en door de camper of we niets vergeten zijn en we zijn klaar voor vertrek.
Voor we werkelijk met de terugreis beginnen bezoeken we eerst nog even de loosplek naast de camperplek. We legen de cassette van het toilet en de afvalwatertank. Vers water tappen hoeft niet want we hebben nog tenminste 50 liter aan boord.
Het is prettig reiden door de Eifel. De natuur is heel mooi en het is nog lekker rustig op de weg. Dat wordt anders zodra we in de buurt van Keulen komen. Daar is het ontzettend druk!
Onderweg stoppen we nog een keer om koffie te drinken en een hapje te eten.
Rond 12:00 uur zijn we in Almelo. We willen eerst nog even boodschappen doen bij de Jumbo aldaar. Nooit geweten dat het zo druk is bij de Jumbo rond 12:00 uur op zondag! De mensen staan al te wachten voor de ingang voordat de winkel open is. En wanneer we weer wegrijden is er bijna geen plek meer vrij op de ruime parkeerplaats. Minstens net zo druk dan op zaterdag. Komt dat door het mooie weer of zou dat altijd zo zijn?
Thuis gekomen gaan we de camper uitpakken. Harry gaat het gras maaien. Dat is best gegroeid in een maand tijd! Alles in de tuin is flink uitgelopen en we kunnen de komende week flink aan het snoeien.

Het einde van een prachtige reis. Nu moeten we weer een maandje wachten voor we weer een langere trip gaan maken.

Iedereen bedankt voor jullie reacties op onze reisverhalen. Ook voor de volgende reizen willen we daar mee doorgaan.

1. Martin:
    7 juni 2019
    welkom terug in Aadorp. We hebben genoten van de reisverhalen. We hebben het geluk niet op vakantie te hoeven, maar als we het zo lezen willen we ook wel weer een keer op vakantie naar het buitenland.