Zaterdag 3 Augustus 2019 – Van Wolfenbüttel terug naar Aadorp.

3 augustus 2019 - Aadorp, Nederland

Ondanks dat we ons voorgenomen hadden om er vroeg uit te gaan, worden we pas tegen 9:30 uur wakker. Oeps, kan gebeuren.
We lopen de stad in om naar de markt te gaan. En Thea moet nog een bestelling ophalen bij de apotheek.
Het is vandaag rozenmarkt in Wolfenbüttel. De straat waar deze markt is, ligt helemaal vol met rozenblaadje. Het ziet er allemaal heel gezellig uit.
Thea gaat met een wensenlijstje de markt over om kruiden en wieren te kopen. De meeste dingen kennen ze echter niet. Op een terras drinken we een kop koffie en bij een vestiging van Nordsee neemt Harry een lekkere viswrap met tomaten en mozzarella.
Verder heeft Thea een route bedacht om nog een aantal bijzondere plekken in Wolfenbüttel te bekijken. Zo zien we deze morgen nog heel veel van de stad.
Rond 12:00 uur zijn we terug bij de camper. We ruimen op, zetten alles vast en gaan nog even lozen. Dan leveren we de sleutel in en verlaten deze mooie stad.
We zijn al snel op de snelweg. Het valt mee met de drukte. Waarschijnlijk omdat we oost-west rijden en niet zuid-noord. Onderweg tanken we nog even en kopen een kop koffie.
Rond 17:00 uur zijn we weer in Nederland. We gaan nog eerst even boodschappen doen bij de Jumbo in Vriezenveen.
Rond 18:00 uur zijn we weer terug in huis in Aadorp. Ondanks het ongeluk met onze camper hebben we een hele fijne vakantie gehad.

We willen iedereen bedanken voor de belangstelling en de leuke reacties op onze verslagen en foto’s.

1. Marc:
    4 augustus 2019
    Bedankt voor jullie info en foto's van jullie vakantie , was dan ook elke dag weer benieuwd naar jullie avonturen .
  2. Thea en Harry:
    5 augustus 2019
    Graag gedaan en fijn dat je ons gevolgd hebt💋
  3. Mieke Harkema:
    6 augustus 2019
    Hoi Thea en Harry, fijn en knap dat jullie er, ondanks het ongeluk, nog een héél mooie vakantie van hebben kunnen maken. Super dat we mee mochten via de verslagen en genieten van jullie belevenissen en de vele prachtige foto's. Liefs Thye en Mieke
  4. Thea Selten:
    6 augustus 2019
    Heel fijn om jullie deelgenoot te kunnen maken💋