Zondag 12 Mei 2019 – Van Seyssel naar Serrières-en-Chautagne.

12 mei 2019 - Serrières-en-Chautagne, Frankrijk

Zondagmorgen worden we wakker, terwijl de wolken zich langzaam boven ons openen. Even later is er geen wolkje meer aan de lucht. Toch is het hier nog te koud om buiten te zitten. We staan aan de Rhône en er waait een koude wind. De Mistral?
We besluiten om verderop een andere camperplek te zoeken, waar we wat meer uit de wind kunnen zitten. Bij de eerste camperplek, die we uitgezocht hebben, is de plek vandaag in gebruik als rommelmarkt. Een vriendelijke Fransman geeft ons aan, dat we de camper wel tussen 2 kramen mogen parkeren. Dat vinden we echter iets te gezellig met zoveel mensen om de camper heen!
De tweede camperplek heeft nog voldoende lege plekken. Het waait er ook stevig maar we kunnen uitstekend achter de camper in de zon zitten. Thea gaat de was doen en samen spannen we een waslijn tussen onze fietsendrager en een boom achter onze camper.
Door de combinatie van felle zon en de harde wind is de was binnen een uur droog. Ha, ha, dat lukt zelfs onze droger thuis niet!
We zetten onze mobiele speaker buiten en spelen er via Spotify nummers van Pink Floyd op af. Dit geeft wel een heel bijzonder vakantiegevoel.
Ons avondeten voor vanavond is een heerlijke soep die Thea geheel van biologische producten heeft gemaakt. Harry eet er gebraden kippenpoten bij.

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Renée:
    14 mei 2019
    Leuk om jullie verhalen te lezen, van wauw, naar koud, heerlijk genieten met z'n tweeën.

Xxx