Zaterdag 11 Mei 2019 – Seyssel.

11 mei 2019 - Seyssel, Frankrijk

In Nijmegen hebben we een kleine blender gekocht. Maar 300 Watt, zodat ie het goed doet op ons boordnet van 500 Watt. Zoals iedere morgen begint Thea met een paar gezonde smoothies te maken. Samen met vers gezette koffie geeft dat een heerlijk en gezond ontbijt.
Deze zaterdag hebben wat wisselvalliger weer.  Een ongelukje zit in een klein hoekje. Terwijl Harry bezig is met de computer, wil Thea de fles/beker, waar de smoothie in heeft gezeten nog naspoelen en shaken, maar het dopje zit niet goed vast en Harry en de computer krijgt een lading over zich heen. Harry is not amused! Gelukkig valt de schade aan de computer mee. Het meeste is op Harry terecht gekomen. Een erg pijnlijk leermoment voor Thea. Er zijn buien, maar tussen de buien door kunnen we ook buiten in de zon zitten. We maken er een relaxte dag van. Tijd om een reisverhaal te schrijven en foto’s en films uit te zoeken. We lezen en puzzelen wat. Het lijkt wel vakantie!