Zaterdag 20 Juli 2019 – Dagje in Horni Brusnice.

20 juli 2019 - Horní Brusnice, Tsjechië

Al bij het wakker worden rond 8:30 uur (Ja, uitslapen vandaag!) merken we dat het een heel zonnige dag gaat worden! De stoelen en de tafel gaan naar buiten en we genieten van onze koffie en smoothie in de buitenlucht.
Het is niet moeilijk kiezen, wat we vandaag gaan doen. Vandaag gaan we weer genieten van de zon op ons lichaam.
Eric, de campingbeheerder, is bezig om een vlonder te timmeren voor de caravan, die vanaf a.s. maandag verhuurd is. Gek hè, dat ik het helemaal niet erg vind om iemand anders te zien werken, terwijl ik vakantie heb?
’s-Middags rijden we even naar de nabijgelegen stad om een verloopstekker voor de camper te kopen. Dat lukt niet. Alle winkels lijken gesloten. Onverrichter zake keren we terug naar de camping.
Daar gaan we weer door met de bezigheden, waar we ‘s-morgens mee begonnen zijn. Lekker van het mooie weer en de rust genieten! Daar gaan we tot in de avond mee door, totdat de zon achter de horizon zakt.
Harry schilt en bakt de laatste aardappelen, die we uit Nederland hebben meegenomen. Met een potje erwtjes en worteltjes wordt dat een lekker maal.
Het was geen spannende dag vandaag, maar wel heerlijk genieten.