Kerstvakantie 2019

20 december 2019 - Aadorp, Nederland

Vandaag, op vrijdag 20 december 2019, hebben we ons mobile huis eindelijk weer op mogen halen!
Nadat onze camper op 11 juli van dit jaar door een in slaap gevallen tegenligger was geramd heeft deze bij het camperreparatie bedrijf Zinger in Beilen gestaan. Ruim 5 maand dus!
Dat het zo lang geduurd heeft voordat onze camper gerepareerd was is een optelsom van heel veel verschillende feiten. Slechte communicatie tussen de reparateur en de verzekering, het lang moeten wachten op onderdelen en een reparatiebedrijf die geen ervaring lijkt te hebben met zulke grote reparaties.
We hebben de camper gelukkig weer terug en kunnen weer met onze eigen camper op vakantie! Na de vakantie komt er nog een nieuwe uitlaat onder en we wachten nog op een steun voor de bedbodem.

De komende 2 weken willen we door Duitsland toeren om nieuwe plekken te ontdekken en op een rustige manier van onze feestdagen gaan genieten. We gaan weer veel foto’s maken en van iedere dag een verslag maken van wat we doen en beleven. Op die manier willen we jullie graag meenemen op onze reis.
We wensen jullie veel lees en kijkplezier.

Liefs,

Thea en Harry

1. Marc:
    22 december 2019
    Fijne feestdagen en een gezond 2020 toegewenst en nog heel veel reis plezier .
  2. Thea en Harry:
    22 december 2019
    Dank je Marc! Wij wensen jou ook een mooie kerst en een goede jaarwisseling toe!