Vrijdag 31 Augustus 2018 – Naar Grasdorf aan de Vecht.

31 augustus 2018 - Grasdorf, Duitsland

Het is iets na half vier in de middag wanneer Harry van zijn werk naar huis fietst. De camper hebben we de afgelopen dagen al ingepakt. Het enige wat moet gebeuren is de inhoud van de koelkast thuis naar de camper verplaatsen. Het laatste wasgoed uit de wasmachine moet nog even opgehangen worden en dan zijn we klaar voor vertrek.
Harry heeft zijn laptop vergeten, dus we rijden nog eerst even langs Malvern Panalytical om deze op te halen.
Dan rijden we via Albergen, Fleringen, Ootmarsum naar Grasdorf. Een klein plaatsje tussen Nordhorn en Neuenhaus. Harry heeft hier vorig weekend een mooi plekje aan de Vecht ontdekt, waar onze camper direct aan het water kan staan. We hebben prachtig uitzicht over de Vecht en landerijen, waar aan de rand prachtige zonnebloemen bloeien en de maïs net van het land is gehaald.
Hier brengen we de avond en nacht door. Om 20.00 uur gaat Thea even slapen, maar het werd een hele lange avond en nacht samen. Het is er perfect stil en het traag voorbij stromende water brengt ons in diepe rust.

Liefs,

Thea en Harry

Voor meer informatie over de Vecht zie: https://nl.wikipedia.org/wiki/Overijsselse_Vecht