Donderdag 3 Oktober 2019 – Van Peniche naar Praia da Foz do Sizandro

3 oktober 2019 - São Pedro da Cadeira, Portugal

Ook deze dag zijn we weer op tijd uit bed. Nadat we onze smoothie op hebben, maakt Thea er nog snel één voor morgen. Dan hoeven we vannacht geen camping met stroom te hebben. We maken de cassette en de vuilwatertank nog even leeg en vullen de schoonwatertank. Dan rijden we naar de Lidl om boodschappen te doen.
Via de tolweg en steeds smaller wordende binnenwegjes rijden we naar ons doel van vandaag. Een rit van zo’n kleine 2 uur. Naar Praia da Foz do Sizandro, een klein gehucht aan zee bij de monding van een rivier. De camperplek is aan de rivier net achter een smalle duinenrij.
Het is prachtig weer. We zetten de tafel en de stoelen buiten en gaan van de zon genieten. Thea maakt nog een avondwandeling aan zee bij ondergaande zon en speelt met de golven, die flink aan komen rollen en ze houdt het niet droog. ’s-Avonds bakken we Gamba’s op de barbecue. We zijn helemaal in vakantiesfeer!