Zondag 22 september 2019 – Van Aadorp naar Englancourt.

22 september 2019 - Laon, Frankrijk

Rond 8:00 uur verlaten we ons bed. We pakken de laatste dingen in de camper. Alle vuilnisbakken leeg, alle ramen en deuren afsluiten. Het waterbed uit, de verwarming op de nachtstand. De koelkast wordt leeggemaakt en schoongemaakt. Nog effe scheren en douchen en we zijn klaar voor vertrek.
Rond 10:00 doen we het huis op slot en vertrekken we. We zijn nog geen 10 minuten onderweg wanneer een tegenligger de middenstreep oversteekt en bijna op onze weghelft komt. Dat is schrikken! (We zullen hier nog filmpjes van toevoegen).
Onze route is van Aadorp via Rijssen, Deventer, Apeldoorn, Amersfoort, Utrecht, Breda en Antwerpen naar Brussel.
Daar nemen we onze eerste pauze en genieten van een kop koffie en de laatste 2 stukken van de (eerste) appeltaart van eigen appels, die Harry gebakken heeft.
Na een uurtje pauze vervolgen we onze eerste reisdag naar Mons(Bergen), Maubeuge naar Englancourt in het noorden van Frankrijk. Thea heeft hier in de camperapp een prachtige camperplek gevonden. In een klein dorpje naast de kerk. Uitzicht over een dal op mooie groene heuvels. Een plek om helemaal tot rust te komen.

1. Marc:
    22 september 2019
    Wens jullie een hele fijne vakantie en vanaf nu veel veilige kilometers toe , geniet ervan .
  2. Martin:
    22 september 2019
    We zitten weer klaar voor het lezen van de reisverhalen. Veilige reis en heel veel plezier.