Maandag 23 september 2019 – Van Englancourt naar Saran.

23 september 2019 - Saran, Frankrijk

Op deze maandagmorgen worden we (pas) rond 9:00 uur wakker op het kerkplein in Englancourt. Alhoewel vanaf 7:00 uur ieder half uur de klok heeft geslagen heeft Harry de klok van 8:00 uur gemist.
We zetten koffie en nuttigen Thea’s bijzondere smoothie. Dan kunnen we er weer tegen.
Harry maakt een fotorondje door het dorpje. De kerk lijkt op een omgebouwde burcht. De inrichting is sober, maar toch wel heel mooi.
Wanneer we alles weer vastgezet en opgeborgen hebben kunnen we vertrekken. Via lieflijke dorpjes rijden we terug naar de N2. De weg die ons uiteindelijk naar Parijs zal brengen.

De route voor vandaag is:

Englancourt
Laon
Soissons
Parijs
Etampes
Saran

Nadat we Parijs zijn gepasseerd stoppen we bij een winkelcentrum aan de N20. Hier kopen we een versgebakken broodje. We hebben nog genoeg beleg bij ons. In de camper maken we koffie en eten een paar heerlijke verse sneetjes brood. Glaasje melk en Jus erbij en we zijn klaar om verder te gaan. De temperatuur buiten is 25 graden, dus eerst kan de korte broek aan!
We rijden nog een aantal uurtjes. Thea vindt in de camperapp een camperplek in Saran. De plek zelf is vol maar op de parkeerplaats ernaast is nog ruimte genoeg.
Een prima plek om de rest van de dag door te brengen.

1. Marc:
    23 september 2019
    Mooie fotos en een prachtige camper 👍
  2. Thea Selten:
    23 september 2019
    Dank je lieve Marc!😘
  3. Mieke Harkema:
    Hoi Harry en Thea.
    Dat hebben jullie prima versierd, deze prachtige camper, daar kunnen jullie het wel vijf weken in uithouden.
    Een heel veilige reis en héél veel reis plezier. Erg fijn dat we weer 'mee' mogen reizen.
    Liefs Thye en Mieke.
  4. Bertie van Raaij-Selten:
    Ben het helemaal met Mieke eens en goede veilige reis verder. Groet Bertie
  5. Thea Selten:
    24 september 2019
    Dank jullie wel lieve zussen van mij💋