Donderdag 10 Mei 2018 – Dénia bekijken

10 mei 2018 - Dénia, Spanje

Lieve familie en vrienden.

Vandaag gaat Harry op stap met zijn zoon Martin. Daniëlle gaat met vrienden een berg opwandelen/beklimmen en Thea wil graag een dagje bij de camper op het strand blijven, omdat haar darmen wat van streek zijn(olijfolie?).

Nadat we Martins fietswiel naar de fietsenmaker hebben gebracht lopen we naar het oude gedeelte van Dénia. We beklimmen de heuvel en bezoeken de resten van de oude burcht van de stad.

Op een terras genieten we van een goed gesprek en een koele pinta.

We lopen terug door een soort van mijngang onder de oude stad door. Via de haven lopen we naar de camper waar Thea het strandleven van Dénia aan het beleven is.

Het is gezellig zo met ons drieën.

Later in de middag/avond gaan we met ons vieren wat eten en drinken in de stad. Daniëlle en Martin weten een leuk restaurant waar ze heerlijke cocktails en maaltijden maken. Daar brengen we een groot deel van de avond door, totdat we voor die dag afscheid van Daniëlle en Martin nemen. Wanneer we terug lopen horen we jaren 70 muziek uit een andere bar komen. We besluiten daar nog even naar binnen te gaan en komen er pas weer uit nadat de band opgehouden is. Dan lopen we terug naar de camper.

Het was een geweldige dag.

Liefs,

Thea en Harry